Wednesday 9 January 2013

Syeh Yusuf Al-Hasani -Guru Ustaz Ali -aku mengambil tarikat Alawiyah dari Ustaz Ali - Ambil dari Syeh Yusuf

Guru Syariatku -Al-Marhum Tuan Guru Hj Abdul Rahman -Tok Guru Pondok Sungai Durian Kuala Krai , Kelantan

Ustaz Mat Selama , Perak-Dari guruku ini aku menerima Silat Abjad Malaysia 

Pak Teh Haq- Dari Guruku ini aku menerima zikir Ya Latif dan  doa Al-Asrar Al-Laduni
Al-Marhum Tn Guru Hj Abdul Ghani , Pondok Kubang Bembam Pasir Mas, Kelantan -aku menerima ILMU HIKMAH dari murid tua beliau iaitu Hj Mat Nara, Dewan Beta.
Al-Marhum Pak Do Eil Fatani-Aku menerima Selawat Syaidi Ahmad Badwi  Dari muridnya iaitu  Hj Mat Fatani
Syeh Mohd Nasri Usmani -Khalifah Abjad Malaysia -Guru Kepada Ustaz Mat Selama, Perak
Tok Padang Jelapang -Aku menerima Tarikat dari Syed Daud Bagan yang diterima dari gurunya tok padang jelapang
Tok Kenali -Guru Kepada Syeh Mohd Nasri Usmani
Tokku Paluh - Aku Menerima Tarikat Alam Ghaib Dari Muridnya Hj Mat Fatani 
Mat Kilau -aku menerima ijazah kitab Mat Kilau dari Ustaz Mat Nor Grik
Datok Perdana Menteri Paduka Raja-Pengarang Kitab Pati Rahsia -Kawan karib Tok Kenali

Baba Hj Abdul Hamid Tok Guru Pondok Seligi Pasir Putih Aku Menerima Zikir Tarikat darinya.

No comments:

Post a Comment